khairul zulhamiz farhan and izatul hanie always together forever

awak.! =='

sayang, sorry. hari ini saya dah buad awak sedih. saya mintak maaf sangat sangat. sumpah sayang, saya tak sengaja. maaf sebab buad awak menangis. bukan saya sengaja. saya mintak maaf. saya tahu saya bukan yang terbaek. tapi saya dah cuba untuk jadi yang terbaek. awak, sorry saya tak balas text tadi bukan sebab saya tak nak layan awak, tapi sebab saya tak berapa sehat sangat sayang. saya pitam tadi. mungkin sebab saya letih sangat kot. sayang, sorry saya tak ada niat untuk mengalirkan air mata awak. awak, saya tak sanggup untuk kehilangan awak, saya tak sanggup hidup tanpa awak. awak, awak dilahirkan bukan untuk mengalirkan air mata. awak dilahirkan untuk bahagia. saya akan bahagiakan awak. saya akan buad awak sentiasa tersenyum selepas ini. insyaallah saya janji akan cuba. tapi awak, tolong jangan tinggalkan saya dah. saya tak sanggup untuk kehilangan awak. sebab saya sangat sangat sayang and cintakan awak. seluruh hati and perasaan saya, semuanya untuk awak. hari ini saya menangis. kerana kesedihan. hari esok saya akan tersenyum bergelak ketawa atas kebahagiaan kita. awak, kesedihan adalah sementara. tapi kebahagiaan adalah untuk selamanya. sumpah awak, saya sangat sangat inginkan awak hingga akhir hayat saya. awak, saya hadir untuk awak, and saya yakin awak jugak mungkin dilahrikan untuk saya. hmm entahlah. saya tak pasti. sebab awak cakap ianya bergantung pada jodoh. saya tak percaya dengan jodoh. kalau saya percaya pun, jodoh saya hanya dengan awak sahaja. tiada dengan orang laen. kerana perempuan yang saya sanjung, cinta, sayang and saya hargai adalah awak sorang sahaja. tak akan ada yang laen dah. awak adalah segalanya bagi saya. jika saya sakit, awak adalah ubatnya. jika saya keracunan, awak lah penawarnya. jika saya kehampaan, awak adalah penemannya. senang cerita, awak adalah segalanya. tanpa awak, saya lemah saya tidak bermaya untuk melakukan apa apa. awak, segala gurauan saya pada awak adalah untuk membuad awak tersenyum. mungkin kadang kadang ada buad awak geram. tak apa. saya suka bila awak geram. sebab awak comel bila geram sayang. sumpah saya sayangkan awak sangat sangat dan teramat sangat. tak mahu lepaskan awak dah. dari awal kite couple 14/3/2008 sampai sekarang, saya maseh sayangkan awak sampai sekarang. selamanya saya akan tetap sayang and cintakan awak. awak adalah segalanya untuk saya. awak, tolong jangan tinggalkan saya dah ehh.? tolong, saya merayu. hari ini kite sedih. hari esok kite happy. awak, ingatlah, kesedihan bukan untuk selamanya. sedih ialah kenangan pahit, kebahagian adalah kenangan manis. pahit manis adalah lumrah dalam kehidupan untuk meneruskan perjalanan kabahagiaan yang berterusan. sumpah saya sayang and cintakan awak sampai saya mati. saya akan tunggu 10tahun lagi awak. I SWEAR.! :)