khairul zulhamiz farhan and izatul hanie always together forever

terima kasih awak...

sayang, terima kasih sesangat kerana sudi jadi yang terbaek untuk saya sayang. saya  sayang awak sesangat. tak sanggup lagi untuk kehilangan awak sayang. sayang, hilang awak tiada lagi peganti untuk saya kerana dalam hidup saya yang saya mahu hanyalah awak. saya tak mahu orang laen coz hati saya hanya untuk awak seorang sahaja sampai bila-bila. sayang, macam-macam perkara yang terjadi kan.? gelak, ketawa, sedih semuanya kite pernah rasa bersama sayang. sayang, terima kaseh kerana maseh sudi setia bersama saya sayang. saya tak kan hampakan perasaan awak lagi sayang. saya akan jadi yang terbaek untuk hidup awak. saya akan sentiasa buad awak happy. sayang, saya tak mahu kite sedih-sedih dah sayang eak.? saya tak mahu kite bersedih-sedih dah. sayang, saya sayangkan awak sesangat. saya tak nak awak sedih, menangis. kerana saya nak awak sentiasa happy. saya tak kesah kalau saya sedih atapun menangis kerana awak. sebab bagi saya adalah saya mahu melihat kebahagiaan awak. saya mahu awak sentiasa tersenyum, sentiasa mempunyai suara untuk tergelak. saya tak nak awak masam bersedih, menangis. sayang, saya nak awak happy sentiasa bersama saya. coz saya nak awak sentiasa bahagia meskipun apa pun yang terjadi saya tetap nak tengok awak tersenyum. saya tak mahu awak menangis. sebab saya akan kecewa jika awak bersedih. sayang, orang yang saya sayang sampai bila-bila hanyalah awak, orang yang saya cintai jugak sampai bila-bila hanyalah awak. saya tak nak awak fikir bukan-bukan pasal saya. saya nak awak tahu hati saya takan pernah sekali pun berubah untuk mencintai orang laen. kerana saya suddah set awal-awal yang saya  hanya boleh sayang and mencintai awak seorang sahaja. saya takan mungkin bisa mencintai orang laen. sayang, saya sanggup buad apa sahaja demi awak. saya sanggup buad apa sahaja demi melihat awak bahagia. cuma 1 sahaja yang saya tak sanggup untuk lakukan. iaitu saya tak sanggup untuk meninggalkan awak. biarlah apa yang terjadi sekali pun. saya tetap takan tinggalkan awak. coz awak tahu kenapa kan sayang.? sayang, hari ini  saya mungkin boleh menangis dan sedih untuk awak. tapi bila saya dah tak de nanti adakah saya mungkin boleh menangis dan bersedih lagi sayang.? sayang, walau apa pun yang terjadi berjanjilah yang awak sentiasa tersenyum. tidak kira saya wujud atau tidak lagi. senyumlah demi. cinta saya pada awak tak pernah pudar. setiapa kali saya risaukan awak, perasaan saya sentiasa gelisah. setiap kali awak ada layan laki laen, saya akan rasa cemburu. setiap kali awak sedih, awak tak tahu saya adalah lagi sedih dari awak. awak tahu ini semua kenapa kan.? ini semua adalah kerana saya teramat sangat sayang dan mencintai awak. saya tidak sanggup untuk kehilangan awak. tetapi saya tahu, saya percayakan awak. awak adalah wanita yang saya sayang and cintai. awak adalah wanita yang saya setia selama ini. awak adalah wanita yang saya tunggu untuk hidup bersama selama ini. gelisah, curiga, risau, cemburu. itu sudah biasa bagi saya. saya akan tahan demi awak. sayang, terima kaseh coz setia bersama saya. i love you.!