khairul zulhamiz farhan and izatul hanie always together forever

Bangkitlah awak.

awakkk, saya tak tahu macam mana nak cakap. keseluruhannya. saya happy dengan awak. tapi saya ada laa jugak sikit terasa dengan awak arinie. hmm tapi tak apa laa. saya tak kesah. awak mungkin tahu kenapa saya terasa kan. hmm mang dah lumrah hidup saya kot mang macam nie, tapi tak apa. sebab saya dah kira beruntung sebab punya awak di sisi saya. awakk, maaf sebab saya tak dapat jadi yang terbaik untuk awak. saya dah banyak kali cuba untuk jadi yang terbaik untuk awak. but saya tak berjaya. saya tak dapat lakukan semua tu. sebab saya nie manusia yang lemah. saya kuat terasa, cemburu, merajuk and macam-macam lagi. saya tak sama macam lelaki lain. tapi awak, walaupun saya tak sama seperti lelaki lain. saya yang dulu and sekarang adalah sama. saya lelaki yang menyayangi awak and mencintai awak dari awal kita kenal. walaupun saya pernah melukai hati and perasaan awak, tetapi perasaan saya yang dulu and sekarang tak pernah berubah. awak, saya adalah lelaki yang awak kenal dulu. yang sentiasa menyayangi awak, mencintai awak walau apa jua keadaan. saya tak kesah awak macam mana sekali pun. tetapi apa yang saya nak, perasaan awak tulus dan ikhlas hanya untuk saya seorang seperti dulu. saya harap sangat-sangat agar awak seperti dulu. dulu awak amat memahami saya. dulu awak amat care tentang saya. but now awak sudah kurang and ta sama seperti dulu. saya tahu kenapa. saya tahu awak sudah hilang kepercayaan terhadap saya, coz saya pernah kecewakan awak dulu. but awak, saya harap sangat-sangat agar awak kembalikanlah seluruh kepercayaan awak tu kepada saya semula. saya nak awak macam dulu semula. saya nak awak seperti dulu. saya rindukan awak yang dulu. awak, saya tahu awak malu ada BF macam saya. saya tahu awak segan dengan semua orang pasal saya. saya nie macam budak-budak. saya nie anak manja. but awak, walau macam mana pun saya. saya tetap BF awak. saya masih ada hati and perasaan. awak harus fikir dengan apa yang awak buad tu. awak tak boleh terus pentingkan diri awak di sebabkan masa lalu. awak tak boleh berterusan dengan kekecewaan awak terhadap saya. sampai bila awak nak berterusan kecewa dengan saya, awak nak berterusan hilang kepercayaan awak terhadap saya. awak, semua tu semuanya terletak pada awak. awak tak boleh tunggu sampai saya dah mati, muka saya dah pucat and terlantar baru awak nak sedar semua tu. awak, saya sayangkan awak, saya sayangkan awak sangat-sangat. sayang saya hanyalah untuk awak seorang sahaja. and saya jugak tahu awak sayangkan saya. but i know sayang awak yang sekarang nie tak sama dengan yang dulu. saya harap sangat-sangat agar awak dapat berikan kasih sayang and cinta awak yang dulu tu pada saya semula. saya harap sangat-sangat agar awak sedar semula awak. saya harap sangat-sangat agar awak sedar bahawa saya sangat-sangat sayang and citakan awak. saya harap agar awak sedar yang saya tiada sesiapa lagi orang yang paling saya sayang and cintai selain awak. awak, saya harap awak akan baca pasal nie awak. saya harap agar awak sedar tentang apa yang awak buad selama nie. saya harap awak sedar. maaf kalau awak terasa dengan semua nie. but, inilah kebenarannya awak. saya nak awak kembali seperti dulu semula. saya hidup hanyalah kerana awak, saya berusaha demi awak. ssegalanya yang ada pada saya, adalah kepunyaan awak. hati saya, sayang saya, cinta saya and seluruh perasaan saya. hanyalah untuk awak. saya harap awak sedar semua nie. tolonglah jangan di sebabkan masa lalu awak sudah fobia dengan segalanya. percayalah. saya betul-betul setia untuk awak. saya BERSUMPAH dan BERJANJI say hanyalah untuk awak seorang sahaja dan hanya awak seorang sahaja di dalam hati saya. saya takan mengkhianati awak. awak, saya tak tidur seharian coz saya sibuk memikirkan semua nie. saya berharap awak baca dengan segala yang saya tulis nie. dan saya mahu awak bangkit dari masa silam. saya adalah orang yang sangat-sangat mencintai awak. Dunia dan Akhirat. awak. Iloveyousomuch.