khairul zulhamiz farhan and izatul hanie always together forever

5/03/11 thanks sayang :)

sayang, hari ini kita keluar bandar sama sama. saya happy sesangat. meskipun  masa first-first tu saya ada merajuk sikit, tak pe laa. hahaha sekejap jea kot kan.? hahaha sayang, thanks ehh.? 5/3/11 memang amat bermakna bagi saya. saya rasa happy sangat sangat keluar dengan awak. dapat tengok awak puas-puas sebelum awak pergi johor coz ade tournement. sayang, saya suka lah bila dapat buat awak geram tadi, hahaha tapi kan tak sangka awak pun ada buat saya geram jugak tadi ehh.? tak pe, skali skala kan sayang.? hahaha gila, saya rasa macam nak senyum and bahagia sahaja hari ini. tak tahu kenapa. awak buat saya rasa happy gila gila tahu.? hahaha, sayang, awak mengada ehh.? tadi saya merajuk, awak pun sebuk nak merajuk plak asal.? hahaha lepas tu tak puas hati ajak 0'som. hahaha macam budak kecik kan.? dah lah sebut 0'som sama sama, sebuk jea awak nak tiru saya ehh.? terajang kang nak.? hahaha awak, saya nie teruk sangat kea sampai awak asyik cakap saya mengada jea. dah lah awak mengada ngada tadi. hahaha sorry sayang coz saya gila gila sikit tadi. hahaha bukan sikit, tapi banyak kan.? hahaha tu baru separuh kot. belum sepenuhnya lagi. saya boleh jadi lagi gila tahu.? hahaha apa lah awak nie, mengada.! chewahhh.! hahaha tak pasal pasal awak plak yang kena mengada kan.? hahaha puas kan saya kenakan awak tadi.? macam mana.? geram tak sayang.? hahaha saya mang saja jea nak buad awak geram, sebab saya suka tengok awak geram tahu.? hahaha waktu kat starbuck tu awak mengada ehh sayang.? hahaha saya pandang awak, awak pandang saya, lepas tu awak kenyit mata plak kat saya. mana aci macam tu. tergugat lah saya. hahaha naseb baek awak kenyit mata kat saya tahu.? kalau lah awak kenyit mata kat orang laen, dah lama dah saya lembang awak ke luar mall. hahaha kea guane sayang.? mengada eh.? tapi tak apa, saya suka bila awak mengada ngada. sekurang kurangnya sebelum awak pergi johor adalah jugak awak mengada ngada dengan saya kan sayang.? hahaha tapi sayang, sumpah saya risaukan awak bila awak pergi johor nanti sayang. tapi tak apa sayang, saya percayakan awak sayang. saya sayangkan awak sangat sangat. jangan tinggalkan saya tahu.? tak kira walau apa pun yang terjadi sayang, saya akan tetap pertahankan hubungan kita nie selama-lamanya. sayang, bila awak kat johor nanti jangan nak menggatal sangat tahu.? kalau boleh jangan menggatal terus. kalau nak menggatl pun call or text juea saya. menggatal dengan saya jea. boleh.? hahaha iloveyou sayang, jangan tinggalkan saya tahu, saya tak nak kehilangan awak dah. saya nak bersama dengan awak untuk selamanya. :)