khairul zulhamiz farhan and izatul hanie always together forever

iloveyou imissyou :(

sayang, dah 3hari awak pergi Johor. saya amat merindui awak. bila kita boleh jumpa sayang.? saya nak sangat jumpa awak sebab saya sangat merindui awak. awak, saya kat sini tak henti henti fikirkan awak disana. saya tak senang disini. saya sentiasa risaukan awak disana. balik la cepat sikit. saya kat sini tak de selera nak makan tunggu awak disini tambah saya risaukan awak. sayang, saya amat mencintai awak, saya amat merindui awak. adakah awak sama seperti saya jugak sayang.? sayang, awak jauh, awak jaga diri awak tak.? awak jangan menggatal eh.? saya kat sini sentiasa jaga diri and tak menggatal dengan mana mana perempuan pun. sumpahlillah sayang. sayang, balik laaa. saya nak jumpa awak. saya rindukan awak. hati saya tak senang selagi kita berjauhan. tapi sayang, demi awak saya sanggup bertahan. sayang, awak disana ada teringatkan saya disini tak.? saya rindukan awak. apa yang saya dapat bila berjauhan dengan awak ialah hanya text untuk seketika and call bercakap dengan awak tidak begitu lama. sayang, saya nak awak sentiasa disebelah saya. saya nak awak sentiasa disamping saya. saya sayangkan awak sangat sangat. saya sedih bila berjauhan dengan awak. meskipun kita text saya happy happy jea. tapi kebenarannya saya sedih and risaukan awak. coz hati saya tidak tenteram sayang. tapi sayang, demi awak saya tahan. saya sanggup bertahan demi awak. saya sayangkan awak sangat sangat. saya akan senyum, akan bergelak ketawa apabila awak disebelah saya sahaja. sayang, tolong jaga diri ditempat orang. jangan menggatal and ingatlah syaa disini meskipun awak jemu mengingati saya eh.? sayang. iloveyou imissyou :(