khairul zulhamiz farhan and izatul hanie always together forever

saya sayang awak.!

sayang, awak dekat johor sekarang. saya risau and rindukan awak. apa yang saya nak risau.? entah awak. tapi saya tahu awak faham kan.? kenapa saya rindu.? saya rindu sebab saya sayangkan awak sayang. rindu and rasa nak jumpa awak. sayang, saya tak mahu kehilangan awak. saya tahu awak busy kat sana. saya redha jea. kita jarang text, call pun sekejap jea. tak pe sayang. saya tahu awak busy. sayang, kita balik nanti kita jumpa ehh sayang.? sayang, ingat tak 14/3/08. 14/3/11 dah nak dekat. awak tahu itu hari apa kan.? meskipun ianya dah lama berlalu sayang. tapi kita tak seharus lupakan hari tersebut. meskipun kita dah mulakan hari yang baru, kita tak patut lupakan hari yang sudah berlalu tu. bagi saya, hari tersebut akan kekal dalam hati saya untuk selamanya. sayang, saya sayang awak sangat-sangat. saya tak kan tinggalkan awak. saya sayang, saya cintakan awak sangat-sangat. saya tahu saya nie seorang yang tak serius. selalu maen maen jea kan.? tapi sayang, sayang saya, cinta saya pada awak bukan 1 mainan. ianya adalah kenyataan yang saya benar benar sayang and cintakan awak. hal laen saya mungkin boleh maen-maen dengan awak. tapi sayang, tentang perasaan, saya tak pernah maen-maen. saya ikhlas and jujur nak bersama dengan awak hingga ke akhir hayat saya sayang. saya nak awak jadi yang teman hidup saya, menjadi insan yang sah dalam hidup saya. saya akan sentiasa disamping awak. bukan untuk seketika. tetapi untuk selamanya sayang. iloveyou so much. saya rindu awak sangat-sangat. :)