khairul zulhamiz farhan and izatul hanie always together forever

sayang :(

sayang, dah sebulan lebih kita bersama, saya happy dengan awak sayang. sumpah. saya happy sangat sangat. meskipun kadang kadang ada kesedihan menimpa diri kita, tapi saya tabahuntuk menempuhinya sayang. sayang, saya rela saya sedih bersendirian daripada awak sedih. sayang, saya tak kesah kalau saya menitiskan air mata untuk awak setiap hari asalkan awak happy. saya dah buad yang terbaek untuk awak. apa yang saya buad adalah untuk kita. saya tahu saya mungkin boleh jadi yang terbaek lagi untuk awak. tapi saya akan cuba untuk menjadi yang terbaek untuk awak kerana awak adalah segalanya bagi saya dan saya tak mahu kehilangan awak. awak, cukup sekali saya kehilangan awak, saya tak mahu buad yang kedua kalinya. awak, dalam hidup saya orang yang saya selalu ingat, selalu saya rindu, selalu saya sayang, selalu saya cintai ada seorang sahaja. orang itu adalah awak, izatul hanie. tiada perempuan laen yaang dapat menggantikan tempat awak dihati saya. bagi saya awak adalah segalanya, bagi awak saya tak tahulah macam mana. Alhamdulillah dan saya bersyukur lagi buad masa sekarang awak masih sayangkan saya and mencintai saya. saya harap awak kekalkan lah sampai ke akhiri hayat kita sayang. saya sanggup lakukan apa sahaja demi awak. saya sanggup sedih demi awak, saya sanggup menangis demi awak. dan kalau awak nak saya jugak sanggup mati demi awak. saya hidup adalah untuk menjaga dan melindungi awak. saya sayangkan awak, saya tak nak kalau orang laen cuba untuk merampas awak dari saya. jika benar ada yang cuba, langkah mayat saya dahulu. jujur saya tak kan lepaskan awak pada orang laen. sebab saya sangat sangat sayangkan awak. meskipun saya sakit sekarang, saya tetap tahan demi awak. saya dah cakap, hidup say hanya untuk awak. saya nak habiskan segala sisa hidup saya bersama awak. meski sakit dan perit yang saya rasai. saya nak buad macam mana, saya yang tak jaga kesihatan. tapi awak, kalau sudah ajal, tiada apa yang saya boleh cakapkan. jika ajal hanya 1 sahaja yang saya nak mintak iaitu saya nak time tu saya mahu awak ada di sisi saya. ketika saya di usung saya nak awak mengiringi saya. ketika saya dikebumikan, saya nak awak di belakang saya. dan ketika saya sudah selamat di sana. saya nak awak sedakahkan sebanyak mungkin al-Fatihah agar saya sentiasa tenang di sana dan sentiasa mengingati awak. sayang, meskipun saya di mana sekali pun, saya akan tetap melindungi awak. sayang, terima kasih sebab sudi terima saya balik dan telah bersama dengan saya selama sebulan lebih kembali. iloveyou so much saya. jangan tinggalkan saya dah. :(