khairul zulhamiz farhan and izatul hanie always together forever

2.4.11

awak, hari semalam hari sabtu bersamaan 2.4.11 kite keluar bandar sama-sama. saya happy dapat jumpa awak, dapat bergurau dengan awak, dapat mengada-ngada dengan awak sampai balik. tapi awak, hmmm lepas tu orang moody pulak. hmmm sorry awak. sorry sesangat, saya just takut kalau sesusatu tu terbalas semula dekat saya. awak, sumpah saya sayang awak, sumpah saya sayang awak and saya sumpah saya takut kehilangan awak. tolong jangan tinggalkan saya. orang yang saya sayang and cinta dalam dunia nie hanyalah awak and tiada yang laen. awak, sorry.. saya rasa bersalah sesangat dengan awak coz saya selalu buad awak sedih and selalu buad awak menangis. saya jarang buad awak happy. maafkan saya. tapi tolonglah jangan tinggalkan saya. sebab saya sangat-sangat sayangkan awak. saya takut untuk kehilangan awak. tolong jangan tinggalkan saya awak. saya cuma ada awak orang yang paling saya cintai. saya tak ada siapa-siapa dah. sorry sesangat. tolong jangan menangis and bersedih dah sayang. saya dah okay. iloveyou sayang. thanks coz setia sayang and mencintai saya. muahx.!