khairul zulhamiz farhan and izatul hanie always together forever

sayangg. =='

sayang, saya tahu semenjak saya kerja saya kurang berikan perhatian dekat awak sayang. saya mintak maaf sangat sangat sayang. tapi sayang, percayalah apa yang saya lakukan semua nie adalah untuk awak. awak bersabarlah sayang. saya tahu saya mungkin tak boleh jadi seorang yang sempurna dmata awak. tapi percayalah yang saya akan jadi yang terbaek untuk awak. sayang, saya sedih sangat sangat arinie. saya kurang layan awak. saya kurang berikan tumpuan dekat awak. saya harap awak tak fikir macam macam sayang. saya kerja, bukan menggatal mahupun curang di belakang awak. sayang, seperti mana saya di depan awak, begitulah juga saya di belakang awak. saya sudah ada awak, saya tidak menginginkan lagi perempuan di sekeliling saya lagi. kerana, perempuan yang saya punyai dalam hati saya hanya seorang sahaja. iaitu awak sayang. awak, saya percayakan awak. syaa harap awak pun percayakan saya. tolong jangan buruk sangka dengan saya sayang. awak, terima kasih kerana memahami saya selama nie dan terima kasih kerana bersabar dengan saya sehingga arinie. percayalah sayang, hari yang bahagia buad kite akan muncul kelak suatu hari nanti. sayang, saya sayangkan awak sangat sangat. semakin hari saya semakin sayang dengan awak. terima kasih untuk segalanya. tolong jangan tinggalkan saya sayang. orang yang saya cintai dang sayangi sekali dalam dunia nie hanyalah awak seorang. saya janji yang saya tidak akan berlaku curang di depan mahupun belakang awak. saya jujur menyayangi awak, saya ikhlas mencintai awak dan saya bersedia untuk menjadi sepenuhnya untuk awak. i love you so much sayang.