khairul zulhamiz farhan and izatul hanie always together forever

hanyalah awak.

sayang, saya adalah lelaki yang sangat-sangat sayang and mencintai awak. awak tidak boleh menipu saya sayang. sayang, saya tahu saya ada buad salah dengan awak, tetapi kenapa awak sorok dari saya.? untuk apa awak buad semua tu.? awak buad semua tu sebab awak tak nak saya sedih or apa.? sayang, saya tahu saya ada buad salah, tapi tolonglah jangan pendamkan sayang. sayang, saya sangat mencintai awak. saya sayang awak. saya sedih saya sorok tak apa. sebab saya hadir untuk bahagiakan awak. untuk buad awak happy. tapi tolonglah sayang. jika awak sedih awak nak sorokkan segala kesedihan tu dengan pelbagai alasan awak tak payahlah sayang. saya tak suka. saya tidak mahu sakiti hati awak. saya tahu perasaannya bagaimana bila pendamkan sesuatu tu. semakin pendam, semakin sakit. semakin pendam, semakin tidak tenteram. betul tak sayang.? sayang, please, tolong jangan rahsiakan apa-apa. kalau betul saya ada buad salah, tolonglah jangan pendam sayang. saya sayang awak. saya tak nak lukai hati awak. meskipun saya dah lukai hati awak. saya tak tambahkan luka di hati awak tu lagi. sayang, saya cinta awak, saya sayang awak. tahukah awak sedalam mana perasaan sayang and cinta saya pada awak.? sayang, mungkin awak tidak percaya sebab masa lalu kita. tapi sayang. jujur dari hati saya yang tulus dan ikhlas mencintai awak seorang sahaja dalam hidup saya. sayang and cinta saya pada awak memang tidak boleh dibayangkan. kerana sayang and cinta saya pada awak hanya Allah sahaja yang tahu betapa saya sayang dan cintakan awak. jika awak sedih, kecewa, menangis. saya di sini rasa bersalah and kecewa dengan diri saya sendiri. sayang, saya mintak maaf sangat-sangat. saya tahu dulu saya janji untuk berubah and jadi yang terbaek untuk awak. tapi saya maseh tidak dapat jadinya lagi. saya kecewa dengan diri saya sendiri. saya sedih dengan diri saya sendiri. saya mungkin boleh menangis, salahkan diri saya sendiri bila saya buad awak kecewa, sedih menangis. tetapi, hati awak tu macam mana.? saya dah sakiti hati awak. saya tidak tahu macam mana saya nak buad. saya dah cube, dan saya terus mencube. saya rela korbankan diri saya untuk awak. saya rela mati untuk awak. saya buad semuanya demi awak. yea, saya tahu awak mungkin tak percaya. tetapi sayang, percayalah. 1 hari nanti awak pasti akan percaya. orang yang betul-betul saya sayang hanyalah awak. orang yang saya hanya setia juga hanyalah awak. saya berkorban untuk awak. dan saya mati demi awak. selagi saya ada awak saya akan mempertahankan hubungan kita sayang. selagi awak ada, saya akan happy. tetapi, jika awak tida, saya akan mati. awak adalah jantung saya. jika awak tiada degupan jantung akan berhenti dan saya pasti akan mati. jika awak ada, saya akan sentiasa boleh bergerak dan happy. saya tahu saya mungkin bukan yang sempurna untuk awak. tapi awak, apa yang saya tahu adalah, selagi saya hidup dan bernyawa. saya akan cube untuk jadi yang terbaek. meskipun saya terpaksa berkorban and bergadai nyawa untuk awak. saya rela mati asalkan awak happy. saya tak mahu awak tinggalkan saya. saya tidak sanggup kehilangan awak. saya mungkin di manja dan di sayangi. tetapi saya tidak sanggup melukakan awak yang saya cintai. apa yang saya buad, hanyalah untuk awak. saya tidak pernah berkorban untuk orang laen. saya berkorban hanyalah untuk awak. awak, saya tidak kesah orang nak cakap apa di luar sana. yea, saya tahu saya lemah tanpa awak. tapi awak, saya nak awak tahu, saya kuat dengan kekuatan sayang dan cinta saya pada awak. sayang, Allah sentiasa memberikan petunjuk kepada sesiapa yang benar. Allah sentiasa melindungi orang yang benar. saya berharap, 1 hari nanti Allah akan memberikan petunjuk kepada saya untuk bahagia dengan awak. sayang, saya tidak tahu bila ajal saya, saya tidak tahu bila saya akan pegi untuk selamanya. tetapi sayang, jika dah sampai ajal. sampai mati pun hati saya benar untuk awak dan cinta saya tulus hanya untuk awak. saya mintak ampun dari awak. saya mintak maaf dari hujung kaki hingga hujung rambut. sampai bila-bila pun. biar di tikam, di paksa orang yang saya sayang dan cintai hanyalah 1. iaitu awak.