khairul zulhamiz farhan and izatul hanie always together forever

I LOVE YOU SAYANG

sayang, saya mintak maaf. hari ini saya dah lakukan kesilapan lagi. kenapa dengan saya nie.? maaf awak. saya tahu awak sedih dengan saya. saya mintak maaf. saay tahu dengan maaf ianya tidak mencukupi. sayang. saya tak tahu macam mana sebenarnya nak cakap. awak, hari ini saya sedih sangat. awak tahu lah sebab apa kan.? saya mintak maaf. saya tahu saya salah. saya tahu saya dah buad awak risau. sayang. kenapa awak risaukan saya.? selalunya awak tak macam nie. terkejut saya, bangun-bangun tido tadi saya tengok text awak tanya saya okay tak. saya pelik, biasanya awak tak macam nie. sayang, kenapa tetiba jea awak jadi macam tu.? apa yang membuatkan awak tetiba tanya soalan macam tu.? sayang, sorry. saya betul-betul pening petang tadi sebab tu saya tak balas text awak. awak, saya mintak maaf sekali lagi sebab saya dah buad awak risau. saya tahu awak risaukan saya sebab saya tak berapa sehat lagipun saya tak makan arinie. tapi janganlah sampai risaukan saya macam tu sekali. elok2 awak nak tido awak tak boleh tido. sayang, awak tu dah letih awak tido jelaa. jangan la sebuk fikirkan saya. saya akan sentiasa okay sahaja. saya kan kuat sayang. sayang, awak janganlah risaukan saya sangat, saya takkan ada pape. selagi saya mampu bertahan, selagi tu saya bertahan. apa yang saya buat bukanlah untuk diri saya sendiri. tapi untuk kita. kalau saya tak mampu bertahan, macam mana saya nak jaga awak.? betul kan sayang.? sayang, dalam hidup saya, tiada apa yang lebih penting dari awak. dalam hidup saya tiada apa yang lebih bermakna selain awak. dalam hidup saya, tiada apa yang dapat menandingi awak. sayang, jujur saya cakap. biarlah orang nak cakap apa pun, tak kesah lah betapa sombongnya saya, betapa berlagaknya saya orang nak cakap. saya tak kesah. saya just nak awak tahu sayang. biar seramai mana pun perempuan yang tercantik dalam dunia nie, tidak ada yang lebih cantik seperti awak di mata saya. biar seramai mana pun muslimah yang terbaek dalam dunia nie, tidak akan ada yang lebih terbaek seperti awak di dalam hati saya. dan biar seramai mana pun perempuan yang pandai menyayangi seseorang tu, tidak akan ada yang dapat menandingi awak menyayangi saya selama kita bersama. sayang, biar apa orang nak cakap. apa yang saya tahu saya jujur menyayangi awak, saya tulus mencintai awak dan saya ikhlas bersama dengan awak. sayang, arinie saya sedih tapi tak mungkin sedih saya nie akan berpanjangan. kesedihan hanya untuk seketika sayang. jika kesedihan terubat, pasti kebahagiaan milik kita. awak, saya sedar yang saya tak sempurna. tapi awak, hari ini saya sudah belajar something. saya tahu orang yang benar-benar sayang and mencintai saya hanyalah awak sorang. meskipun selama nie saya sentiasa buad awak sedih namun awak masih bertahan dengan saya. awak masih setia dengan saya. awak, saya rasa amat bodoh sekali sebab saya telah buad awak sedih lagi arinie. saya janji untuk bahagiakan awak. tapi saya dah buad awak sedih. saya menyesal awak. saya terlampau ikutkan perasaan. saya tahu kita boleh bahagia. tapi disebabkan saya terlampau ikutkan perasaan, kita jadi macam nie. awak, saya mintak maaf sangat-sangat. awak.. mungkin saya tak tahu bila saya akan mati, pukul berapa, tahun bila, bulan berapa, hari apa. tapi saya tahu something yang begitu penting dan amat bermakna dalam hidup saya iaitu saya tahu dalam hidup saya, maseh ada yang begitu menyayangi saya. iaitu awak. dan saya tahu dalam hidup saya jugak, saya tahu yang orang saya sayang hanyalah awak. tiada yang kedua mahupun ketiga. hanyalah awak yang 1 dalam hati saya. saya tahu saya takut untuk berpisah dengan awak. tapi awak, sumpah. jika awak tiada dalam hidup saya, hidup saya tidak akan ada makna apa-apa pun. sayang.. cinta itu indah, kita yang mengindahkannya, kita akan mewarnaikannya dan menjadikan hidup kita sentiasa bermakna. sayang, saya happy ada awak yang mencintai saya. meskipun suatu hari nanti saya akan mati. sayang, saya nak awak tahu bahawa saya berharap apabila saya mati, kite sudah bersama. dan awak, saya harap, apabila saya mati nanti saya mahu awak berada di sebelah saya dan mencium dahi dan pipi saya buad kali terakhir. mungkin cinta kita begitu kuat. tapi sayang, cinta kite tidak boleh menandingi ajal. sekuat mana pun cinta, jika ajal sudah sampai kita pasti akan terpisah. sayang terima kasih untuk segalanya.

saya : awak. kat sana mesti ramai laki yang lebih hensem and awak mesti terpikatkan.?
awak : jangan nak ngarutlah. tumbuk kang.
saya : hmm betul lah kan.?
awak : dah lah. tukar topik.
saya : hmmm, orang tanya bukan dia nak jawab.
awak : tanye apa.?
saya : hmmm, thanks lah :-(
awak : kenapa ney.?
saya : awak tu tak nak jawab soalan saya
awak : soalan apa.?
saya : hmmm
awak : ye memang ramai orang yang pergi temuduga tadi.
saya : memang nie kea soalan yang saya tanye.?
awak :  dah tu.?
saya : hmmm
awak : hmmm
saya : yelaa, saya tahu saya nie tak hensem and tak baek. kat sana mesti ramaikan lelaki yang hensem and yang lebih baek dari saya. awak mesti terpikat kan.?
awak : awak, orang dah cakap kan. walaupun ada yang lagi hensem and lagi baek daripada awak. hati orang tetap untuk awak. tolonglah jangan macam nie. cakap percayakan orang. em,
saya : awak, saya mintak maaf. saya percayakan awak. saya cume risaukan awak. saya tak nak kehilangan awak..... bla.. bla.. blaa then seterusnya

awak terima kasih sesangat.

I LOVE YOU SAYANG
IZATUL HANIE
<3