khairul zulhamiz farhan and izatul hanie always together forever

awak mesti tahu semua ini =='

kalau lah awak ada di tempat saya baru awak tahu bagaimana rasanya cemburu tu. kalau awak ada di tempat saya baru awak tahu bagaimana nak jaga ketat ketat orang yang kite sayang tu. kalau la awak ada di tempat saya, baru awak tahu bagaimana rasanya risau itu. dannn, kalau la awak ada di tempat saya. baru awak tahu bagaimana rasanya bila kite takut kehilangan orang yang kite sayang. awak, saya cemburu kerana saya sayang awak, saya nak jaga awak ketat-ketat jugak sebab saya sayangkan awak, saya risaukan awak pun sebab saya sayangkan awak, saya takut kehilangan awak pun sebab saya sayang awak. dalam hidup saya tak ada apa yang saya buad tanpa sebab. apa yang saya buad semua adalah sebab saya sayangkan awak. walaupun awak selalu buad saya sedih, tetapi tu semua tak pernah menjadi sebab untuk saya berhenti menyayangi awak. walaupun kadang-kadang saya sakit hati dengan awak, kecewa dengan awak. saya tak pernah sekali pun cuba untuk marahkan awak. sebabnya, satu jea. iaitu sebab saya sayangkan awak. saya tak nak marah awak sebab saya tanak awak terluka, sedih, kecewa, menangis or what. saya tanak semua itu berlaku kepada awak sebab saya sayangkan awak. kalau boleh saya just nak tengok awak sentiasa tersenyum, happy. saya tak kesah kalau saya seorang yang sedih, kecewa or pape je. sebab saya ada awak. saya tabah bila saya ada awak. saya sanggup buad apa sahaja asalkan awak bahagia bersama saya. awak, dulu saya pernah sakiti and lukai perasaan awak. mungkin sekarang ini adalah masanya untuk saya menerima segala pembalasannya itu. memang patut ini semua terjadi, saya pernah melukakan perasaan awak, perasaan orang yang paling saya sayangi. saya mesti tabah mengharungi semua ini walaupun saya terpaksa bersedih, menangis, kecewa. awak, saya sanggup tahan. saya nak awak happy. walaupun awak buad saya sedih or pape jea. saya takan marahkan awak, takan melukakan perasaan awak. sebab saya nak jaga perasaan awak. sayang, kalau lah satu hari nanti saya betul-betul akan pergi. awak mesti tahu, walau serabut mana pun awak bila saya cemburu, risaukan awak, or pape je. awak mesti tahu, apa yang saya lakukan itu ada sebab saya tersendiri. sebabnya ialah saya sayangkan awak sangat-sangat. walaupun ianya tidak adil bila awak happy saya sedih. saya redha dengan segalanya. kerana setiap insan yang punya kekasih inginkan orang yang di sayangi itu setiasa tersenyum dan happy. dan beliu juga inginkan orang yang dia sayang itu bahagia di sampingnya, begitu juga saya. saya inginkan awak bahagia bersama saya. saya inginkan awak selalu tersenyum dan happy. walaupun saya terluka, saya masih punya perasaan untuk terus menyayangi and mencintai awak. walau apa pun yang terjadi. saya takan pernah tinggalkan awak. and sampai bila-bila, setiap kesedihan and kekecewaan yang saya tanggung. tak akan jadi penyebab untuk saya berhenti mencintai dan menyayangi awak. awak, setiap perkara yang saya lakukan, ada sebab saya tersendiri. sebabnya adalah saya sayangkan awak. maafkan saya kerana saya tak dapat jadi lelaki yang sempurna untuk awak. saya tak mahu kehilangan awak, saya tak mahu awak tinggalkan saya. saya nak awak sentiasa di sisi saya. bukan untuk sementara, tetapi untuk selamanya. maafkan saya awak.