khairul zulhamiz farhan and izatul hanie always together forever

awakkk.

sayang, awak selalu busy sekarang. kurang masa untuk saya. saya rindukan awak sayang. saya nak kite kembali macam dulu. tapii, awak tak ada masa sangat untuk saya. sebab awak sibuk dengan assignment and program program. sayang, kalau boleh saya nak sangat kite kembali macam dulu. orang nak kite berdua happy sayang. sayang, selama awak busy, saya tak dapat nak tido coz sibuk fikirkan awak. sayang, awak pun tahu yang dalam hidup saya, saya tiada sesiapa selain awak. saya sayangkan awak sangat-sangat. saya perlukan lebih masa bersama dengan awak sayang. sayang, selama awak busy je, saya rasa sunyi, sedih, and risaukan awak. sayang, saya nak awak berada di sisi saya. saya rindukan awak sangat-sangat, sangat-sangat rindukan awak. sayang, saya berharap sangat kite kembali macam dulu. sayang, kalau lah boleh orang nak sangat-sangat kite kembali ceria macam dulu. macam mula-mula kite bersama dulu, 14/3/2008 tarikh nie saya akan ingat sampai bila-bila sayang. sayang, masa kite mula-mula kenal dulu, kite tak pernah bersedih, bergaduh or salah faham. kerana masa tu perasaan kite sama-sama masih kuat. saling mempercayai 1 sama lain. sayang, ingat tak lagi macam mana kite mula-mula bersama dulu.? awak ingat tak macam mana awak buat pada saya masa mula-mula dulu.? awak ingat tak apa yang awak buat dulu sampai saya menangis mula-mula dulu pada 14/3/2008. sayang, dulu banyak memori yang indah kite bersama dulu. terlampau banyak sangat-sangat sampai saya tak boleh nak lupakan semua tu meskipun ingatan saya pernah pudar dulu. sayang, saya sayangkan awak sangat-sangat. kalau la saya diberikan 1 permintan, saya nak sangat mintak agar kite kembali ke masa dulu. saya nak kite bahagia dan saya nak elakkan dari masa silam kite. sayang, yang saya tahu dalam hidup saya hanya ada awak, yang saya tahu dalam hidup saya hanya mencintai awak dan menyayangi awak. tiada yang lain dalam hidup saya selain awak. sayang, saya nak kite bersama hingga ke akhir hayat kite. sayang, saya tak mahu kehilangan awak sebab saya sayang awak, saya tak mahu kehilangan awak sebab saya cintakan awak. sayang, meskipun awak tak lagi macam dulu, walaupun saya tahu yang keprcayaan awak, perasaan awak pada saya tak macam dulu. saya berharap sangat semua itu akan kembali semula. sebab saya nak kite bahagia bersama. sayang, dari awal kite kenal sampai sekarang, walau macam mana pun awak buat pada saya, saya takan sekali memarahi awak, membenci awak mahupun menyalahkan awak. kerana awak yang saya sayang. saya tak mahu buat orang yang saya sayang sedih mahupun teruka di atas perbuatan saya. kerana saya sangat-sangat sayangkan awak. meskipun awak buat saya kecewa, saya tetap cuba untuk bahagiakan awak, meskipun awak buad saya sedih, saya tetap cuba membahagiakan awak, meskipun awak buad saya menangis, saya tetap akan cuba membahagiakan awak, meskipun awak buad saya marah saya tetap akan membahagiakan awak. kerana setiap senyuman awak, kebahagiaan awak adalah ubat segala penyakit saya. meskipun sukar untuk saya tahan segala tu, saya tak kisah. kerana sesedih mana saya, semarah mana saya, sekecewa mana saya, saya taka pernah sekali untuk membenci awak, menyalahkan awak, mahupun memarahi awak. kerana saya sangat-sangat sayangkan awak. segala keperitan yang saya rasa adalah 1 pengorbanan dalam hidup saya untuk membuat orang yang saya sayang happy dan bahagia bersama saya. sayang, saya amat sayang dan mencintai awak. saya takan pernah melepaskan awak walau sesaat pun dari hidup saya. walau sesedih mana pun saya sayang, saya tetap akan bersama awak, saya akan setia bersama dengan awak. saya takan tinggalkan awak. saya akan bersama dengan awak sampai bila-bila. awak, saya sayang awak sangat-sangat. teramat sayangkan awak. Iloveyou sayang.